Βέρα Λάρδη, MS Psych.
Ψυχοθεραπεύτρια Ψυχοδράματος (CP), Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
Η Βέρα Λάρδη είναι η δημιουργός του Art in Perspective. Μέσα από την καλλιτεχνική εκπαίδευση ανακάλυψε την ελευθερία της προσωπικής και συλλογικής έκφρασης και τη θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου. Έτσι σταδιακά οδηγήθηκε από τις παραστατικές τέχνες στην ψυχοθεραπεία μέσω του ψυχοδράματος.
Απέκτησε πτυχίο διπλής εξειδίκευσης στην Ιστορία Τέχνης και τις Θεατρικές Σπουδές από το Wolverhampton University της Αγγλίας. Αποφοίτησε ως αριστούχος από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην ομαδική ψυχοθεραπεία και το Ψυχόδραμα στο Κέντρο Ψυχοδραματικών Συναντήσεων Αθηνών και στην Ψυχολογία στο University of Central Lancashire. Η διπλωματική της εργασία με τίτλο “Ulysses’ gaze”: Making sense of identity development and adjustment in repatriation βραβεύτηκε απο το τμήμα νέων θεραπευτών της Διεθνούς Εταιρείας Ομαδικής Ψυχοθεραπείας και Διεργασίας Ομάδας (IAGP).
Εκπαιδεύτηκε στο θέατρο Playback στην Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός». Ενδεικτικά επιμορφωτικά προγράμματα που έχει παρακολουθήσει είναι "Εισαγωγή στην Κλινική Ψυχολογία" στο τμήμα Κοινοτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, "Βασικές Αρχές Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπεία με ΛΟΑΤΚΙ+ Άτομα" στο Orlando Lgbt+ Ψυχική Υγεία Χωρίς Στίγμα και "Βασικές Αρχές Διεργασίας Ομάδας" στο Processwork Hub. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια του προγράμματος της Grundkraft "Leaders Empowered".
Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια με άτομα και ομάδες αξιοποιώντας ένα συνθετικό μοντέλο που βασίζεται στις αρχές του ψυχοδράματος και άλλων θεραπειών μέσω τέχνης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην επίδραση της εξωτερικής ή εσωτερικής μετανάστευσης στην ψυχική υγεία του ατόμου και η λειτουργία της τέχνης στην δημιουργία συνεκτικής αίσθησης ταυτότητας.
Ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων συνεργάζεται με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε βιωματικές επιμορφώσεις με θέμα την περιθωριοποίηση, την επικοινωνία και την εργασιακή εξουθένωση, για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες ψυχικής υγείας (ΤΕΑΠΗ Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα επιστημών της εκπαίδευσης και κοινωνικής εργασίας Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Ιατρικής πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων κ.α.).
Ασχολείται με την εμψύχωση ομάδων που βιώνουν περιθωριοποίηση σε καλλιτεχνικές δράσεις εφαρμοσμένου θεάτρου (Πολιτιστική συνταγογράφηση- Εθνικό Θέατρο, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2015 και 2019, Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων Άρσις, περιοδικό δρόμου “Σχεδία”, ΚΕΘΕΑ-Νόστος, ΚΕΘΕΑ-Εξάντας). Διδάσκει εφαρμοσμένο θέατρο και θέατρο Playback.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως επαγγελματίας ηθοποιός (Εθνικό Θέατρο, Νέα Σκηνή κ.α.). Από το 2004 είναι μέλος της ομάδας Playback Ψ με την οποία έχει παίξει σε θέατρα, σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού καθώς και σε ειδικά πλαίσια με θέμα την ψυχική υγεία, την εκπαίδευση, τη διαπολιτισμικότητα, σε φυλακές, συνέδρια κ.α..
Είναι ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοδράματος (ΕΕΨΥ), επιστημονική συνεργάτιδα του Orlando LGBT+ Ψυχική Υγεία Χωρίς Στίγμα, μέλος της International Association for Group Psychotherapies and Group Processes (IAGP) και του Ψ-ΔIKTYO Πρόσβαση στη Στήριξη. Έχει παρουσιάσει δουλειά της σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (IAPOP Research Conference 2018, 20ο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας, Hellenic Psychodrama Academy κ.α.).
Είναι επιμελήτρια της έκδοσης “Ιστορίες Εκπατρισμού: προσωπικές αφηγήσεις και καταθέσεις ψυχής”, Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας Παλμός (2020) και συνεπιμελήτρια της έκδοσης “Μονόλογοι από το Αιγαίο: Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων”, Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για του Πρόσφυγες (2016). Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στο International Playback Theatre Network Journal (April, 2023) και στους συλλογικούς τόμους, “Η συμβολή των ψυχοθεραπειών μέσω τέχνης στην ψυχιατρική θεραπευτική”, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2019) και “Belonging in Playback Theater”, i-write (2020).
Ψυχοθεραπεύτρια Ψυχοδράματος (CP), Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
Η Βέρα Λάρδη είναι η δημιουργός του Art in Perspective. Μέσα από την καλλιτεχνική εκπαίδευση ανακάλυψε την ελευθερία της προσωπικής και συλλογικής έκφρασης και τη θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου. Έτσι σταδιακά οδηγήθηκε από τις παραστατικές τέχνες στην ψυχοθεραπεία μέσω του ψυχοδράματος.
Απέκτησε πτυχίο διπλής εξειδίκευσης στην Ιστορία Τέχνης και τις Θεατρικές Σπουδές από το Wolverhampton University της Αγγλίας. Αποφοίτησε ως αριστούχος από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στην ομαδική ψυχοθεραπεία και το Ψυχόδραμα στο Κέντρο Ψυχοδραματικών Συναντήσεων Αθηνών και στην Ψυχολογία στο University of Central Lancashire. Η διπλωματική της εργασία με τίτλο “Ulysses’ gaze”: Making sense of identity development and adjustment in repatriation βραβεύτηκε απο το τμήμα νέων θεραπευτών της Διεθνούς Εταιρείας Ομαδικής Ψυχοθεραπείας και Διεργασίας Ομάδας (IAGP).
Εκπαιδεύτηκε στο θέατρο Playback στην Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός». Ενδεικτικά επιμορφωτικά προγράμματα που έχει παρακολουθήσει είναι "Εισαγωγή στην Κλινική Ψυχολογία" στο τμήμα Κοινοτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, "Βασικές Αρχές Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπεία με ΛΟΑΤΚΙ+ Άτομα" στο Orlando Lgbt+ Ψυχική Υγεία Χωρίς Στίγμα και "Βασικές Αρχές Διεργασίας Ομάδας" στο Processwork Hub. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια του προγράμματος της Grundkraft "Leaders Empowered".
Εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχοθεραπεύτρια με άτομα και ομάδες αξιοποιώντας ένα συνθετικό μοντέλο που βασίζεται στις αρχές του ψυχοδράματος και άλλων θεραπειών μέσω τέχνης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην επίδραση της εξωτερικής ή εσωτερικής μετανάστευσης στην ψυχική υγεία του ατόμου και η λειτουργία της τέχνης στην δημιουργία συνεκτικής αίσθησης ταυτότητας.
Ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων συνεργάζεται με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε βιωματικές επιμορφώσεις με θέμα την περιθωριοποίηση, την επικοινωνία και την εργασιακή εξουθένωση, για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες ψυχικής υγείας (ΤΕΑΠΗ Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα επιστημών της εκπαίδευσης και κοινωνικής εργασίας Πανεπιστήμιο Πατρών, τμήμα Ιατρικής πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων κ.α.).
Ασχολείται με την εμψύχωση ομάδων που βιώνουν περιθωριοποίηση σε καλλιτεχνικές δράσεις εφαρμοσμένου θεάτρου (Πολιτιστική συνταγογράφηση- Εθνικό Θέατρο, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2015 και 2019, Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων Άρσις, περιοδικό δρόμου “Σχεδία”, ΚΕΘΕΑ-Νόστος, ΚΕΘΕΑ-Εξάντας). Διδάσκει εφαρμοσμένο θέατρο και θέατρο Playback.
Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως επαγγελματίας ηθοποιός (Εθνικό Θέατρο, Νέα Σκηνή κ.α.). Από το 2004 είναι μέλος της ομάδας Playback Ψ με την οποία έχει παίξει σε θέατρα, σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού καθώς και σε ειδικά πλαίσια με θέμα την ψυχική υγεία, την εκπαίδευση, τη διαπολιτισμικότητα, σε φυλακές, συνέδρια κ.α..
Είναι ιδρυτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοδράματος (ΕΕΨΥ), επιστημονική συνεργάτιδα του Orlando LGBT+ Ψυχική Υγεία Χωρίς Στίγμα, μέλος της International Association for Group Psychotherapies and Group Processes (IAGP) και του Ψ-ΔIKTYO Πρόσβαση στη Στήριξη. Έχει παρουσιάσει δουλειά της σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό (IAPOP Research Conference 2018, 20ο Συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ψυχοθεραπείας, Hellenic Psychodrama Academy κ.α.).
Είναι επιμελήτρια της έκδοσης “Ιστορίες Εκπατρισμού: προσωπικές αφηγήσεις και καταθέσεις ψυχής”, Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας Παλμός (2020) και συνεπιμελήτρια της έκδοσης “Μονόλογοι από το Αιγαίο: Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων”, Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για του Πρόσφυγες (2016). Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στο International Playback Theatre Network Journal (April, 2023) και στους συλλογικούς τόμους, “Η συμβολή των ψυχοθεραπειών μέσω τέχνης στην ψυχιατρική θεραπευτική”, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2019) και “Belonging in Playback Theater”, i-write (2020).
Συνεργάτες- Συνεργάτιδες
Αλεξάνδρα Βασιλείου, Ph.D.
Κοινωνική Ψυχολόγος
Η Αλεξάνδρα Βασιλείου εργάζεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως ψυχοθεραπεύτρια και εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Τα ενδιαφέροντα της ως τώρα την οδήγησαν σε διαφορετικές πορείες, που μερικές φορές έμοιαζαν αντιφατικές, άλλες συμπληρωματικές. Η σχέση της με την ψυχολογία ξεκίνησε από το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου, στην Αθήνα, όπου εκπαιδεύτηκε στη Γενική Θεωρία των Συστημάτων για Εφαρμογές στις Επιστήμες του Ανθρώπου. Ταυτόχρονα παρακολουθούσε μαθήματα στο Γεωργικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, από όπου και αποφοίτησε το 1990, έχοντας ειδικευτεί στην Αγροτική Οικονομία. Το ενδιαφέρον της για τον άνθρωπο ήταν από τότε καθοριστικό στις επιλογές της, και ο χώρος της Αγροτικής Κοινωνιολογίας της έδωσε την ευκαιρία να κάνει τα πρώτα βήματα στην έρευνα με εστίαση στον άνθρωπο.
Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Processwork το 1996, στο Όρεγκον των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στην Αμερική, ολοκλήρωσε και διδακτορικές σπουδές στην Κοινωνική Ψυχολογία με εστίαση στην Επίλυση Συγκρούσεων. Η διδακτορική της διατριβή ήταν πάνω στην τρομοκρατία και τον ρόλο του "τρομοκράτη" στις διαπροσωπικές και κοινωνικές σχέσεις. Σε συνεργασία με τη Βέρα Λάρδη έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δράσεις κοινωνικού θεάτρου, καθώς και επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε ΜΚΟ. Το ενδιαφέρον της βρίσκεται στην ανθρώπινη εμπειρία, έτσι όπως αυτή εκφράζεται στο σώμα, στα όνειρα, στις ανθρώπινες σχέσεις και στις ομάδες.
Κοινωνική Ψυχολόγος
Η Αλεξάνδρα Βασιλείου εργάζεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως ψυχοθεραπεύτρια και εκπαιδεύτρια ενηλίκων. Τα ενδιαφέροντα της ως τώρα την οδήγησαν σε διαφορετικές πορείες, που μερικές φορές έμοιαζαν αντιφατικές, άλλες συμπληρωματικές. Η σχέση της με την ψυχολογία ξεκίνησε από το Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου, στην Αθήνα, όπου εκπαιδεύτηκε στη Γενική Θεωρία των Συστημάτων για Εφαρμογές στις Επιστήμες του Ανθρώπου. Ταυτόχρονα παρακολουθούσε μαθήματα στο Γεωργικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, από όπου και αποφοίτησε το 1990, έχοντας ειδικευτεί στην Αγροτική Οικονομία. Το ενδιαφέρον της για τον άνθρωπο ήταν από τότε καθοριστικό στις επιλογές της, και ο χώρος της Αγροτικής Κοινωνιολογίας της έδωσε την ευκαιρία να κάνει τα πρώτα βήματα στην έρευνα με εστίαση στον άνθρωπο.
Ολοκλήρωσε την εκπαίδευση της στο Processwork το 1996, στο Όρεγκον των Η.Π.Α. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στην Αμερική, ολοκλήρωσε και διδακτορικές σπουδές στην Κοινωνική Ψυχολογία με εστίαση στην Επίλυση Συγκρούσεων. Η διδακτορική της διατριβή ήταν πάνω στην τρομοκρατία και τον ρόλο του "τρομοκράτη" στις διαπροσωπικές και κοινωνικές σχέσεις. Σε συνεργασία με τη Βέρα Λάρδη έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δράσεις κοινωνικού θεάτρου, καθώς και επιμορφωτικές δράσεις για εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε ΜΚΟ. Το ενδιαφέρον της βρίσκεται στην ανθρώπινη εμπειρία, έτσι όπως αυτή εκφράζεται στο σώμα, στα όνειρα, στις ανθρώπινες σχέσεις και στις ομάδες.
Μαργαρίτα Καστρινού, MA
Θεατρολόγος- Ηθοποιός
Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής ΑΡΧΗ της Νέλλης Καρρά (2007), του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2003) και του ΠΜΣ «Δραματική τέχνη και Παραστατικές τέχνες στην Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2016). Από το 2007 εργάζεται επαγγελματικά ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στο θέατρο. Την ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αξιοποίηση του θεάτρου ως εργαλείου έκφρασης, ευαισθητοποίησης, ψυχοκοινωνικής μετατόπισης και επιμόρφωσης στην Εκπαίδευση και την Κοινότητα.
Είναι ιδρυτικό μέλος της «Εταιρείας Θεάτρου Οίστρος» στο πλαίσιο της οποίας έχει εργαστεί ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και μεταφράστρια από το 2010 έως σήμερα. Το 2009 εκπαιδεύτηκε στο θέατρο Playback από την Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός» και εντάχθηκε στην ομάδα θεάτρου «Playback Ψ». Έως σήμερα ασχολείται συστηματικά με το θέατρο Playback συμμετέχοντας ως ηθοποιός σε παραστάσεις της ομάδας «Playback Ψ» που έχουν λάβει χώρα σε θεατρικές σκηνές, σε εκπαιδευτικά και θεραπευτικά πλαίσια, σε συνέδρια και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 2019 είναι εκπαιδεύτρια ατόμων στο θέατρο Playback (ηθοποιών, εκπαιδευτικών, επαγγελματιών ψυχικής υγείας) στο πλαίσιο των εκπαιδεύσεων που διοργανώνει η Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός» («Greek School of Playback Theatre»).
Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται ως θεατρολόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και παράλληλα από το 2017 συνεργάζεται με την ActionAid Hellas σχεδιάζοντας και πραγματοποιώντας εργαστήρια που έχουν σαν στόχο τη γνωριμία και σύνδεση των παιδιών με τον τόπο τους και την Κοινότητα. Είναι ιδρυτικό μέλος της «Refraim Team» (2016) που ειδικεύεται στη βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων μέσα από τη χρήση των θεατρικών τεχνικών και του συμμετοχικού θεάτρου συνδυάζοντας το θέατρο με την ψυχοθεραπεία και το coaching. Έχει συντονίσει και σκηνοθετήσει ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και υπερηλίκων. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στο θέατρο κοινότητας και την εκπαίδευση ενηλίκων.
Θεατρολόγος- Ηθοποιός
Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής ΑΡΧΗ της Νέλλης Καρρά (2007), του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (2003) και του ΠΜΣ «Δραματική τέχνη και Παραστατικές τέχνες στην Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου (2016). Από το 2007 εργάζεται επαγγελματικά ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στο θέατρο. Την ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αξιοποίηση του θεάτρου ως εργαλείου έκφρασης, ευαισθητοποίησης, ψυχοκοινωνικής μετατόπισης και επιμόρφωσης στην Εκπαίδευση και την Κοινότητα.
Είναι ιδρυτικό μέλος της «Εταιρείας Θεάτρου Οίστρος» στο πλαίσιο της οποίας έχει εργαστεί ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και μεταφράστρια από το 2010 έως σήμερα. Το 2009 εκπαιδεύτηκε στο θέατρο Playback από την Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός» και εντάχθηκε στην ομάδα θεάτρου «Playback Ψ». Έως σήμερα ασχολείται συστηματικά με το θέατρο Playback συμμετέχοντας ως ηθοποιός σε παραστάσεις της ομάδας «Playback Ψ» που έχουν λάβει χώρα σε θεατρικές σκηνές, σε εκπαιδευτικά και θεραπευτικά πλαίσια, σε συνέδρια και πολιτιστικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 2019 είναι εκπαιδεύτρια ατόμων στο θέατρο Playback (ηθοποιών, εκπαιδευτικών, επαγγελματιών ψυχικής υγείας) στο πλαίσιο των εκπαιδεύσεων που διοργανώνει η Εταιρεία Δραματικής Έκφρασης και Θεραπείας «Παλμός» («Greek School of Playback Theatre»).
Τα τελευταία 10 χρόνια εργάζεται ως θεατρολόγος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και παράλληλα από το 2017 συνεργάζεται με την ActionAid Hellas σχεδιάζοντας και πραγματοποιώντας εργαστήρια που έχουν σαν στόχο τη γνωριμία και σύνδεση των παιδιών με τον τόπο τους και την Κοινότητα. Είναι ιδρυτικό μέλος της «Refraim Team» (2016) που ειδικεύεται στη βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων μέσα από τη χρήση των θεατρικών τεχνικών και του συμμετοχικού θεάτρου συνδυάζοντας το θέατρο με την ψυχοθεραπεία και το coaching. Έχει συντονίσει και σκηνοθετήσει ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και υπερηλίκων. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στο θέατρο κοινότητας και την εκπαίδευση ενηλίκων.
Χρήστος Θεοχαρόπουλος, MA
Θεατρολόγος- Ηθοποιός
Απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πάτρας (2002) με μεταπτυχιακά στη «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Μάθηση» στο αντίστοιχο Τμήμα Ναυπλίου (2017) και απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης «Ίασμος – Βασίλης Διαμαντόπουλος» (2005). Από το 2002 διδάσκει Θεατρική Αγωγή σε Δημοτικά σχολεία της Αττικής. Ως ηθοποιός, έχει συμμετάσχει σε παραγωγές που απευθύνονται σε παιδιά κι ενήλικο κοινό των εταιρειών «Μύγα Μες Στο Γάλα», «Παλμός», «Μικροί Πυροτέχνες», «Οίστρος» κι έχει δανείσει τη φωνή του σε διαφημιστικά ραδιοφωνικά μηνύματα της εταιρείας Art Factory.
Ως μέλος της ομάδας Playback Ψ, ασχολείται σταθερά με το θεατρικό είδος Playback, έχοντας λάβει μέρος σε πολλές παραστάσεις, ενώ τα τελευταία χρόνια εμπλέκεται ενεργά στην εκπαίδευση τρίτων στο είδος. Είναι υπεύθυνος των θεατρικών εργαστηρίων του «Παλμού» (2013 – σήμερα) και της χοροθεατρικής Σχολής “Gratia Artis” (2017 – σήμερα). Αυτή την εποχή ξεκινά τη διδακτορική του διατριβή, εξετάζοντας τη σχέση κουκλοθεάτρου και ενσυναίσθησης στη σχολική Κοινότητα. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Θεατρολόγος- Ηθοποιός
Απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πάτρας (2002) με μεταπτυχιακά στη «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Μάθηση» στο αντίστοιχο Τμήμα Ναυπλίου (2017) και απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης «Ίασμος – Βασίλης Διαμαντόπουλος» (2005). Από το 2002 διδάσκει Θεατρική Αγωγή σε Δημοτικά σχολεία της Αττικής. Ως ηθοποιός, έχει συμμετάσχει σε παραγωγές που απευθύνονται σε παιδιά κι ενήλικο κοινό των εταιρειών «Μύγα Μες Στο Γάλα», «Παλμός», «Μικροί Πυροτέχνες», «Οίστρος» κι έχει δανείσει τη φωνή του σε διαφημιστικά ραδιοφωνικά μηνύματα της εταιρείας Art Factory.
Ως μέλος της ομάδας Playback Ψ, ασχολείται σταθερά με το θεατρικό είδος Playback, έχοντας λάβει μέρος σε πολλές παραστάσεις, ενώ τα τελευταία χρόνια εμπλέκεται ενεργά στην εκπαίδευση τρίτων στο είδος. Είναι υπεύθυνος των θεατρικών εργαστηρίων του «Παλμού» (2013 – σήμερα) και της χοροθεατρικής Σχολής “Gratia Artis” (2017 – σήμερα). Αυτή την εποχή ξεκινά τη διδακτορική του διατριβή, εξετάζοντας τη σχέση κουκλοθεάτρου και ενσυναίσθησης στη σχολική Κοινότητα. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Χριστίνα Φραγκιαδάκη, MSc.
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι κάτοχος πτυχίου ψυχολογίας B.Sc (Hons) από το Canterbury Christ Church University και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και θεραπεία οικογένειας και ζεύγους στο Συστημικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας “ΣΚΕΨΥΣ”, καθώς και μεταπτυχιακές σπουδές στη Δραματοθεραπεία στο Ινστιτούτο Ψυχοθεραπείας μέσω θεάτρου "ΑΙΩΝ. Έχει επίσης αποφοιτήσει από το “Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν”. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια, με εργαστήρια και ομιλίες, σε αρκετά συνέδρια και ημερίδες.
Δούλεψε στο θέατρο και στον κινηματογράφο σε μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες και είναι μέλος της ομάδας "Ρlayback Ψ" από την σύστασή της το 2004 έως και σήμερα, με παραστάσεις σε Θέατρα, φεστιβάλ Θεάτρου, σε συνέδρια, σεμινάρια και ειδικά πλαίσια, σε σκηνοθεσία Λάμπρου Γιώτη. Εργάζεται ιδιωτικά, με ψυχοθεραπευτικές συνεδρίες ατομικές, ζεύγους και οικογένειας. Ασχολείται με βιωματικές επιμορφώσεις ενηλίκων μέσω θεατρικών τεχνικών και συμμετοχικού θεάτρου, συντονίζει ομάδες Δραματοθεραπείας στο Κέντρο Έκφρασης και Θεραπείας “Παλμός” και διοργανώνει βιωματικά εργαστήρια και εκπαιδεύσεις στη Δραματοθεραπεία και το θέατρο Playback. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στην εκπαίδευση ενηλίκων.
www.christinafragiadaki.com
Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Είναι κάτοχος πτυχίου ψυχολογίας B.Sc (Hons) από το Canterbury Christ Church University και έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Συστημική Ψυχοθεραπεία και θεραπεία οικογένειας και ζεύγους στο Συστημικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Ψυχοθεραπείας “ΣΚΕΨΥΣ”, καθώς και μεταπτυχιακές σπουδές στη Δραματοθεραπεία στο Ινστιτούτο Ψυχοθεραπείας μέσω θεάτρου "ΑΙΩΝ. Έχει επίσης αποφοιτήσει από το “Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν”. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια, με εργαστήρια και ομιλίες, σε αρκετά συνέδρια και ημερίδες.
Δούλεψε στο θέατρο και στον κινηματογράφο σε μικρού και μεγάλου μήκους ταινίες και είναι μέλος της ομάδας "Ρlayback Ψ" από την σύστασή της το 2004 έως και σήμερα, με παραστάσεις σε Θέατρα, φεστιβάλ Θεάτρου, σε συνέδρια, σεμινάρια και ειδικά πλαίσια, σε σκηνοθεσία Λάμπρου Γιώτη. Εργάζεται ιδιωτικά, με ψυχοθεραπευτικές συνεδρίες ατομικές, ζεύγους και οικογένειας. Ασχολείται με βιωματικές επιμορφώσεις ενηλίκων μέσω θεατρικών τεχνικών και συμμετοχικού θεάτρου, συντονίζει ομάδες Δραματοθεραπείας στο Κέντρο Έκφρασης και Θεραπείας “Παλμός” και διοργανώνει βιωματικά εργαστήρια και εκπαιδεύσεις στη Δραματοθεραπεία και το θέατρο Playback. Συνεργάζεται με το Art in Perspective στην εκπαίδευση ενηλίκων.
www.christinafragiadaki.com